۱۳۸۹ آبان ۱۷, دوشنبه

طب سنتی = نمک دریا

شاید بار ها و بارها شنیده باشید که پیامبر و امامان ما توصیه کرده اند که قبل و
بعد از غذا نمک بخورید.

چقدر به سودمند بودن نمک توصیه کرده اند.

حتی ثابت شده بدن انسان وقتی که فوت میکنه به خاطر این که نمک به آن نمی رسد
دچار گندیدگی و بوی بد می شود.

ولی پزشکان و دانشمندان امروزی می گویند که نمک سم است و باعث آسیب های جدی به
بدن می شود و بیماران را از خوردن آن باز می دارند.

من نمکی رو معرفی می کنم که حتی اگر یک کیلو در روز بخورید دچار فشار خون نشوید
نمک ذاتا بد نیست ولی نه هر نمکی.

نمک کارخانه ای دارای مواد شیمیایی و ید مصنوعی هست و بدن مجبور است این ید
مصنوعی را جذب کند و لی در نمک دریا ید به صورت طبیعی وجود دارد و بدن
به حد مورد نیاز آن را جذب می کند و مابقی دفع می شود.

پس نمک دریا بهترین نمک برای استفاده هست و همان نمکی که پیامبر و امامان و
دانشمندان قدیمی ما توصیه می کردند که هیچ ضرری ندارد.

بیایید با هم به تغذیه خود سر و سامان دهیم

۱ نظر:

  1. با سلام دوست عزیز اگر میشود با همدیگر را لینک کنیم
    اگر مایلید بگویید من شما را با چه نامی لینک کنم اگر شما خواستید من را با نام تازه های علمی لینک کنید لطفا اگر میشود به من بگویید که چگونه رنک گوگلتان 1 میباشد تورو خدا جوابم را بدهید خیلی متشکرم

    پاسخحذف